Wednesday, November 23, 2011

Tetibe Je. Knp Eh?

\Bismillahirahmanirrahim/ Selamat Petang Semua. Khabar Apa
Korang Hari Ni? *Ayat Tunggang Langgang.
Hari Ni Nak Cite Pasal Ape Eh? Idea Siket Bagi.
K dah Tau Dah Nak Cite Ape. Tajuk HariNi Ialah .........
Jengjengjengg .............. Tetibe Je. Knp? *Pdhal Dah Tau.


Tajuk Ni Sbnany Khas Utk Skolah Lame. *Ingat Lagi Kau
Kat Skolah Lame Kau Tu? Mesti Lah Aku Ingat.
Sbnany AKu Baru Sedar Yang Aku
MenyesalMenyesalmenyesalMenyesal Sangat Tinggal 
Sekolah Tu. Dekat Situlah Aku Tau Erti Persahabatan Yang Sbanany.
Kat Situ Lah Aku Tau Erti Berdikari. Kat Situ Lah Aku Tau
Erti Hidup Berkumpulan. Segalany Aku Belajar Dari Situ.
Ada Kawan Yang Baik Dan Understanding Kite Dan Tak Tikam Belakang 
Dan Main Cakap Belakang Memang Susah Nak Carii Skrang Kan?
Sedih Kalau TerIngat Pengalaman Dulu. K lah, Sampai Sini Je lah.
Takde Modal Dah Ni. Rinduuuuu korang Semue :D
Thanks Sebab tak Pernah Lupe Kan Aku. Aku Sayang Korang.
Kbye :)

No comments:

Post a Comment