Friday, November 25, 2011

Kau Talam Dua Muka~

\Assalamualaikum/ How's Life? Better than yesterday? Good.
Having some rice yet? K Good too :) Hari ni post lambat kan?
Tadi idea tkde, But now ade dah. Kau Talam Dua Muka.
Is it aitee? Lantak lah salah ke tak. Tengah sakit hati dengan
sorg minah yg duluny Aku Respect. Now, dye dh bawak
mulot pasal aku. Patot ke aku hormat dye lagi? Fuckk Off.

Kau burok'burok kan aku asal plak aku kne respect kau lagi
kan Kakak :) Aku still hormat kau, sbb dulu kite slalu kongsi
barang. Kau bg aku lepak kt katil kau. Aku gelak dengan kau.
Kau bg mkanan kt aku. Aku mmg tak sgke lah kau nk bwak
smpai mcm tu skali kan?

Kau mmg hebat lah derr :) Aku tak pernah kacau hidup kau,
Dan kau pun jgn nak kacau hidup aku. Kau tak perlu nk Judge
aku sbb aku pun tak akn Judge hidup kau jugak yee Akak
Senior Yang Aku Sayang. Jangan kau ingat kau
atas aku, aku takboleh pijak kepale kau ye syg? Kau jgn nak
bgge sgd lah dengan kehidupan kau. Kau cite kat org yang aku tak
pakai tudong apehal? Wehh, tye mk aku lah. Tahun ni aku always
pakai tudong k? Kau tak perlu lah kott nak bawak mulot pasal
Keburukan aku. Semua org ad keburukan masing'masing.
Now, aku dh berubah kan? Kau tgok album aku kat FB ad yg
Freehair ke? Ade pun itu gambar lame. Kalau kau tak puas hati sgd
dengan aku, kau dtg jumpe aku. Kau tak pyah nk cerita dekat
adek dorm kau tu. Thanks to Ain Najiha sbb cite kt akk sgaleny.
Kau terase? Alhamdulillah.
Kbye~
Have a Nice Day A Mulot Longkang :)

No comments:

Post a Comment